lördag.


2013-03-09 @ 18:52:45

Mitt uppe i tenta-p, suttit med Otto på campus och pluggat mellan 9-17, vi var superdupereffektiva. Känns som allt börjar falla på plats. Tenta på måndag och tisdag. Onsdag blir det rapportskrivning. Torsdag städa, packa och åka hem till Virsbo efter jobbet :D Ska bli fint att komma hem till mamma & pappa, inte varit där sen januari, har verkligen varit fullt upp heeela tiden. Nästa läs-p blir det lugnare. Ångrar en aning att jag läst extra nu, men plockar bort en kurs nästa läs-p så det bli en mindre då istället. Gliiiida lite förhoppningsvis! Nu har allt löst sig med sommarjobb, kommer jobba hos Anki där jag till hösten ska börja exjobba, blir en liten smygstart under sommaren. Och projektet är döspännande, jag är så PEPP!! Ska bli obeskrivligt skönt att kunna fokusera och lägga 110 % på EN sak, inte 45 miljoner olika så som det är när man läser flera kurser samtidigt. Har ju ändå gjort det i fyra år till sommaren, känns som det är dags att komma igång på riktigt! Snart är det bara en vecka kvar till jag & Michael åker till Thailand, har nog adrig längtat efter semester och att få komma bort så mycket som jag gör nu. Är i behov av att komma bort och bara få ha det gött. Men har det lite gött i helgen (förutom allt plugg, som i och för sig är väldigt trevligt), Michael åkte till Norrland igår så jag är ensam hemma med kattorna vilket är jääävligt fint! Kommer så klart sakna min Michael men när man bor ihop är det inte ofta man har chansen att bara vara ensam. Och jag gillar/behöver få vara ensam emellanåt. Så det är fint just nu. Inte många pass kvar med mina "elev", efter vi är klara ska jag nog säga upp mig. Har varit alldeles för mycket dom senaste månaderna så försöker skala bort så mycket "onödigt" och bara göra det jag verkligen vill och har tid för. Alice opererades i tisdags, kastrering.. Märks inte alls på henne att dom plockat ut hennes livmoder och äggstockar. Är orolig hela tiden att hon ska slita upp såret när hon klänger/flänger/springer/rullar och har sig. Nä, nu blir det mörk choklad och en film eller två. En alldeles perfekt lördagkväll, om jag får säga det själv! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0