jag vet inte vilken dag det är?


2013-03-12 @ 10:17:51

Jag har gått och blivit sjuk. Inte alls roligt. Ligger hemma i sängen med snor överallt, ont i halsen och feber. Ska bli riktigt fint att skriva tenta följt av jobb i eftermiddag/kväll.. På torsdag har jag bokat tid till frisören, tänkte göra något ganska drastiskt, nåja, annorlunda i alla fall. Lite förändring. Svider i plånboken men känner att jag tänker unna mig det ändå. Om jag inte hinner fega ur innan det vill säga. Sista tentan idag. Ska nog möta upp Otto & Jesper i skolan och luncha innan tenta time. Om jag orkar, ligger ganska bra i sängen just nu.. Men måste ju ändå iväg till tentan så kanske lika bra att komma upp. Blööh. Trodde det skulle vara lugnt i morgon men har möte med handledaren i en av kurserna imorgon klockan 08.00 sen måste vi skriva klart vår sista rapport.. Men efter det, då ska jag hem och städa & packa! LÄNGTAR, ska bli kuuul! Bilen är inne på verkstaden, dom byter framdörrar och ena bakspegeln. Framdörrarna på grund av fabriksfel, har blivit bukligt och rostigt så fint att få det fixat på garantin. Bakspegeln på grund av att någon körde in i den så den trillade av. Haha. Men saknar bilen. Är förbannat bortskämd med bilen men fattar faktiskt inte hur folk pallar hålla på att åka tåg och skit när man ska nånstans. Men som sagt, är ju bortskämd som alltid haft bilen..
Måste förbi dykcentret och hämta mitt certifikat så jag kan dyka i utomlandet. På tal om utomlandet. Jag & Malin funderar starkt på att åka iväg på en weekend i sommar. Nånstans i Europa. Ingen turistresa, bara traska runt, käka mat & dricka en eller fem goda drinkar. Skulle vara dökul. Har börjat sakna Michael nu också, vill åka till Thailandet NU NU NU NU! Nähä, kanske ska gå igenom mina sammanfattningar och försöka sluta snora så mycket. Alicefrrr är gosig. Älskar att hon envisas att ligga på mitt huvud/ansikte med sitt fräääscha kastreringssår.. Mumma! Uhuu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0