förfaaaaaaaaaaaaaaan.


2013-03-14 @ 13:48:39

Jag har fortfarande inte kommit ur den här jävla skitsvackan jag är i. Allt bara krånglar HELA TIDEN. Nuär jag ledig, vill kunna njuta lite efter ett läs-p som varit döjobbigt. Men nej då. Under några dagar i februari hann jag ha sönder mobil, cykeln ger upp, få böter och pucko kör sönder ena backspegeln. Nu är bilen inne på verkstaden för att byta den ena backspegeln samt både framdörrarna som blivit rostiga på grund av fabriksfel (går liksom på garantin). Jättehärligt kan man tyckta, men bilen skulle varit klar i tisdags.. Den är KANSKE klar imorgon eftermiddag men dom kan inte lova något. Jahaja, jag som måste åka till Virsbo med katterna (planerat att åka ikväll efter jobbet) innan vi åker utomlands nästa tisdag. Nu blev det besvärligt.. Blir erbjuden, efter många samtal med verkstaden, en gratis lånebil över HELGEN.. Hjälper ju inte så jävla mycket när vi åker utomlands i två veckor. Så antingen får vi åka tillbaka hit till Linköping och byta bil på måndag och sen åka till Arlanda härifrån, men det kräver ju att bilen faktiskt är KLAR då. Vilket jag inte skulle sätta mitt liv på att den är med tanke på att den skulle varit klar i förrgår. Dom verkar bara höfta när dom gissar dagar och tider på verkstaden. Annars får vi låna mor&fars eller brors bil till arlanda, dom åka och byta, vi måste sen möta dom i västerås efter vi kommit hem från semesern. BLÖÖH.. Så nu är det en 50 minuters promenad som väntar för att hämta lånebilen (tar minst lika lång tid med buss, måste byta buss typ 4 gånger så SÄMST). Kan ju tillägga att jag är sjuk och redan har cyklat till andra sidan stan för att hämta ut mitt dykcert! Kan säga att jag är ganska bitter just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0