förra året, det här året


2013-01-05 @ 12:34:53

Okej, 2012, vad hände:
  • Michael & jag blev sambos på riktigt, frrrr
  • Tog min kandidatexamen
  • Började träna ordentligt, LCHF-isch diet (som i princip gäller än idag, 9 månader senare! Dock inte lika strikt som de första månaderna)
  • Spenderade sommaren i Linköping & på Arla
  • Vi åkte till New York, firade min födelsedag där
  • Påbörjade masterutbildningen
  • Fick liten kattbebis-Alice
  • Hade tuffaste (och roligaste!) terminen hittills
  • Började jobba som läxhjälp
  • Inte varit sjuk på flera månader (kors i taket & peppar, peppar ta i trä!)
Ser inte ut som så mycket när man raddar upp det? Fast har säkert glömt massor, vet egentligen inte vad jag har haft för mig under året? Fort har det gått i alla fall.
 
Så, vad händer 2013:
  • Resa till antingen Asien (i mars) eller USA (i augusti). Lutar åt det först nämnde just nu!
  • Läsa det sista året med vanliga kurser, 2014 är det dags för exjobb
  • Möjligtvis flytta? Har funnits i tankarna en längre tid, får se vad vi gör åt saken
  • Fortsätta springa!
Nyårslöfte då? Jag vet inte riktigt. Se till att ta vara på det man faktiskt har och göra det bästa av alla situationer. Det är läskigt hur fort tiden går, vore förjävligt om man helt plötsligt är 70 år och inte har gjort något vettigt/spännande/dumt/galet i sitt liv. 
 
Nähä. Nu ska jag till ICA och köpa hårfärg åt mamma... Vi slingade henne i morse, hon ser ut som en tiger i skallen nu, moahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0