torsdag.


2012-05-24 @ 14:18:11

Tralaalaaaa! Vilket jäkla väder?! Underbart ju!! Ändå sitter jag inne nu, haha.. Har legat på balkongen och stekt ett tag, blekfis och med ungefär lika bra pigment som en albino så räcker det gott och väl med typ två timmar, sen är jag på väg att tuppa av typ. Men lite brunare har jag blivit, i alla fall på framsidan :P Har precis duschat, försöker sluta svettas innan jag tar mitt pick & pack och sticker iväg mot Virsan! Ska bara en sväng förbi Michael som sitter och pluggar & hämta hans datafodral, förbi bolaget och köpa lite gott samt tanka bilen. Ratattaaa! Ska fortsätta sätta ihop min presentation till framläggningen ikväll, mysa lite med mor&fars kattor, frfrrr. Mor och far däremot är nte ens hemma, dom kommer hem från Florida på söndag, så kommer nog stanna i Virsan tills på måndag (om jag inte får exjobbsframläggningspanik). Hur som helst, planerna för helgen ser ut som så att imorgon ska jag förbi mormor, sola lite, till Ellipelli och få min lugg klippt. Behövs, har klippt den själv i typ 2-3 månader nu? Den är typ sne. Konstig. Den ligger inte där den ska. Sen åker vi till Borläääääänge och Sandra över helgen! Ska bli superdupermegakul! Har inte partat med brudarna på asabasalänge, har inte partat över huvudtaget på asabasalänge, så kan inte bli annat än succé! Nej dags att packa det sista, har varit så disträ så har säkert glömt hälften! Kan förresten tillägga att jag hade alla rätt på periodiska systemet-duggan (hähä, wow..), så nu är jag helt finito med mina tre första år och redo att ta kandidatexamen. Känns skönt att starta mastern utan att ha något hängande efter mig, speciellt inte så larviga saker som periodiskasystemet-utantillduggor, om jag får uttrycka mig sååå. Tjootjiiimmhohooo! HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0