torsdag.


2012-05-31 @ 16:20:58

Jameeen idag tog jag examen, haah coolt det låter ;) Framläggningen av exjobbet gick överförväntan, folk som kollade sa att det var jättebra (i och för sig tror jag inte dom skulle säga om dom tyckte det var dåligt :P) Men Guuuuuuuuud va skönt det var att få det gjort! Mamma, pappa, farmor & farfra var här, vi var ner på stan och käkade lunch och drack en fira att liza tagit examen drink kl 14 på en torsdag :P Kul att dom kom och kollade :)
Så nu har jag sommarlov? Känns konstigt. Ska opponera på Ottos framläggning på måndag,på tisdag ska jag till Arla och fixa kort, nycklar och kläder. På torsdag börjar jag jobba. Och sen är det det som gäller 9 veckor fram. Pust! Nåja, jag är så upprymd, är så skönt att ha det gjort!!! Och det känns ganska fancy att ha en högskoleexame ;) HERRRÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0