tisdag.


2012-05-08 @ 10:07:53

Tjohopp! Det börjar känns i kroppen att det snart är sommar. Och jag har även på känn att den här månaden kommer bli väldigt bra. Joanna flyttade ut i lördags, YÄÄÄ! Himla skönt faktiskt, känns som en vikt lyfts från mina axlar. Lördags natten spenderade jag & Michael genom att möblera iordning lilla rummet, nu mera känt som "kontoret", hähä! Blev faktiskt väldigt mysigt där inne, superduperskönt att få ut skrivbordet från sovrummet, blir lätt så stökigt när man sitter och pluggar. Nu har vi ett pluggrum. Det ska jag använda i helgen, Michael ska på mini-festival i Norrköping, vilket passar bra för jag har en exjobbsrapport att skriva på! Exjobbet går fiint, är inne på det sista labbandet nu, om ca två timmar får jag se om jag lyckats få fram något resultat på den här delen, har varit lite krångel, men håller tummarna! :) Om det funkar (klart det ska funka!) så får jag det sista gjort i veckan och får en bra och sammanhängande rapport, kul kul kuul!
Men tillbaka till lägenheten, igår köpte vi en byrå till sovrummet, mysfaktorn där börjar bli högre! Och idag ska vi till Norrköping och kolla på barbord + fyra stolar som vi ska ha i vardagsrummet. Sen är det mesta klart, behövs lite nya gardiner, blommor och annat krimskrams men det får bli fixat lite pö om pö. Känns obeskrivlivt skönt att ha lägenheten för oss själva plus att få fixa iordning den. Även om den fortfarande är vad den är; en halvsunkig gammal lägenhet så har vi gjort det bästa vi kan för att få det så bra som möjligt. Men gudars skymning vad jag längtar tills man kommer äga en lägenhet och kunna tapetsera om och ha sig utan att bara förlora en massa pengar. Men det är ett par år kvar tills vi är där :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0