tisdag.


2012-05-22 @ 10:50:03

Blööh. Jag håller på att lära mig periodiska systemet utantill samt alla grundämnen på engelska och svenska... Det enda jag har efter mig efter tre års utbildning är detta. För ett år sen läste jag en kurs där man var tvungen att klara en "dugga" med periodiska systemet för att få sina labpoäng. Detta var samtidigt som vi var mitt uppe i att ordna Snutte samt att jag läste en extra kurs. Så att slösa timmar på att lära mig periodiska systemet utantill skippade jag. Desto jobbigare att ta tag i det nu. Men har ändå ledig tid, handledaren kollar igenom min rapport en sista gång, sen är det finito. Så det jag behöver göra är att börja sätta ihop min presentation till framställningen. Men nej, jag har bestämt mig för att se till att få det här gjort så dom där förbannande 1,5 hp för labkursen trillar in. Dumma dugga! Examinatorn för kursen sa också: jag vet att ni inte kommer kunna detta några dagar efter ni skrivit duggan, men om man läser en kemiutbildning ska man någon gång ha kunnat hela periodiska systemet. Way to go och peppa oss till att skriva den dumma duggan. Men, får skylla mig själv. Suck. Det pinsama nu är ju att jag verkligen måste klara den när jag väl gör den, eftersom jag typ kommer få sitta på examinatorns kontor när jag gör den och han kommer rätta direkt efter. Men hur jävla svårt ska det vara att lära sig namn och position på 103 jävla grundämnen? Wow, min motivation för detta är verkligen på topp :P HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0