söndag.


2012-05-13 @ 12:13:34

Den här helgen har bara sprungit förbi! Satt och jobbade med min exjobbsrapport från 09.30-22.40 igår, hähä. Såman kan ju säga att lördagen försvann, POOF! Men det gick bra, skrev så tangenterna glödde ;) Sitter nu också, är inne på diskussion och slutssats-delen, vilket jag tycker är svårast att skriva. Man ska babbla allt man redan sagt, dra slutsatser men ändå hela tiden säga att "vet inte säkert", "svårt att dra slutsatser", "behöver mer data för att säga något om den saken". På engelska. Så tar ett tag för att inte få det att låta som en 10 åring skrivit texten. Men alla andra delar är jag väldigt nöjd med, har fått ihop en bra rapport, eller ja, en bra början. Kommer väl hinna ändra det mesta innan deadline (24maj). Så det är vad jag ska göra nästkommande vecka. Men tycker det är skönt att sitta och skriva, det är roligt. Har haft ett jävla sjå med alla grafer och bilder, men nu är jag typ kung på Photoshop :P Annyywaaay, nu ska jag leta upp en bild på ett par converse som jag vill att mor &far köper åt mig när dom åker till USA nästa vecka. Sen skriva, sskkkrriivaaa, skkrrriiiiiiiva. Herrrååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0