onsdag.


2012-05-16 @ 20:25:05

Sådäärjaa, har skickat in min exjobbs-rapport till min handledare. Superskönt känns det. Förhoppningsvis har hon inte allt för många synpunkter på den hähä, så blir det bara att göra lite småändringar efter vårt möte på måndag. GÖTT! Så nu sitter jag här. Och har tråkigt. Alla andra tentapluggar. Jag har ju inga tentor. Jag har en presentation att göra inför framläggningen. Och läsa igenom arbetet jag ska opponera på. Men det får jag inte förrän nästa vecka. Så efter att ha haft galet stressigt sen 9 mars har jag nu typ ingenting att göra och jag får typ ångest när jag tänker på att det är torsdag, fredag, lördag och söndag kvar på denna veckan. Och jag har inget planerat. Hade inte mor & far varit så sneaky och stuckit iväg till USA inatt så hade jag nog åkt till Virsbo i helgen. Så nu är ju frågan, vad fan hittar jag på? Tur jag inte är arbetslös, jag skulle dö av tristess. Fast är ju lika fattig som en arbetslös. Och det begränsar ju valet av aktivtet ganska mycket. Jag är så SJUKT festsugen. Har inte festat sen i påskas när vi var i Karlstad. Och på riktigt är det första gången sen jag flyttade till Linköping för snart tre år sedan som jag varit utan fest så lång tid. Tur att vi ska till Sandra i Borlänge nästa helg, då ska jag festa ordentligt! Ska bli superkul. Men det är som sagt nästa helg. Tror jag känner mig så stressad inför att inte ha några planer just för att jag haft så sjukt mycket planerat tidigare, speciellt med exjobbet. Michael har avslutning med festeriet från och med i eftermiddags tills när han vaknar döbakis på fredag eftermiddag typ. Så han är inte mycket till sällskap heller. Haha. Jag ska storstäda imorgon. Yääi. Fan, känner mig ganska tragisk at the moment. Nu ska jag spåna vidare, lär komma på något att sysselsätta mig med tills nästa vecka, ligga på soffan och slöa fungerar icke för moi. HEJDÅÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0