fredag.


2012-05-11 @ 18:56:36

Friiday, friiidaaaay! Och vilken efterlängtad fredag, fyfan, detta har varit längsta veckan någonsin. Haft fullt upp men ändå har det gått saaaaakta. Men nu är allt frid och fröjd! Stod rosor på vardagsrumsordet och en fin liten lapp från världens bästa Michael när jag kom hem, han är verkligen så sjukt otroligt bra! Han är på studentfestival i Norrköping hela helgen, passade ju faktiskt alldeles utmärkt för jag har en jävla massa skrivande på rapporten att få klart. Är döstressad. Uää. Men ikväll har jag en myskväll, för mig själv, var alldeles för länge sen jag hade det. Måste ha lite egentid annars blir jag tokig. Och jobbig att vara ikring :P Har i alla fall lagat pannkakor, ätit så jag har ont i magen.. Slökollar på någon romantisk komedi, himla skönt faktiskt. Ska gå och lägga mig i tid, klockan ringer halv åtta imorgon.. Uää. Är inte lätt att somna utan Mickepickepööö heller. Tur jag har Maja! Undra vart hon är, på tal om katta? Har inte sett henne sen jag kom hem från affären. Humpff. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0