torsdag.


2012-03-01 @ 10:25:31

Oj var ska jag börja? Jo, igår klippte jag mig. Det blev hemskt. På riktigt. Jag har aldrig varit så kinkig med håret, i och för sig har jag aldrig blvit missnöjd när jag klippt mig. Förutom nu. Får ha håret uppsatt några månader tills det växer ut, ser ut som jag kommer direkt från 80-talet. Luggen blev fin, men istället för att klippa av bara max 2 cm på längden tog hon typ 5 cm, vilket är supermycket, speciellt när jag hade kort hår redan från början. Jag grätskrattade igår. Nåja. Till något roligare! Michael har sagt upp sin lägenhet nu, så om två månader har jag sambo, va vuxet det låter! :D Kändes ganska naturligt, vi har bott ihop sen augusti ändå, så varför betala för två lägenheter? Och istället för att bo med Joanna kan jag ju lika gärna (och hellre, så är det ju) bo med min söta frrr. Maja ska få en pappa! Jag slipper vara ensamstående kattmamma, gud ni skulle bara veta att det är inte enkelt ;) Hähä.. Nu ska jag plugga. Ska till skolan och skriva projekt kl 11. Sen plugga mer. Gråta en svätt över mitt hår, enda positiva är att jag slipper fundera på frisyr på två månader, bara köra samma lika nu tills dess min hovkeyfrilla är ett minne blott. Jävla skit. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0