torsdag.


2012-03-15 @ 19:33:51

Har nog varit den mest knäppa dagen jag varit med om. Jag är totalt, helt och hållet, bortom all hjälp förvirrad. Hur jag lyckades ta mig igenom 9 timmars exjobbande utan att göra någon större skada är otroligt. Och på tal om exjobbet, jag trivs som fisken i vattnet! Anki är superduperjättebra och trevlig, det gör jag jobbar med är intressant och jag lär mig MASSOR! Det är sånt här jag vill jobba med i framtiden, yäää! Har fått ett eget kontor med mitt namn på dörren, den ni ;) Annars då, inte mycket, är långa dagar som gäller (8-17,18), min hjärna har fått ta in så mycket info dom senaste dagarna att den snart kommer lägga av. Kanske det som börjar hända när jag tvättar händerna med tandkräm och glömmer vad Majabajabäst heter.. Hähh.. Imorgon åker jag hem till Virsbo, inte varit där sen börjar på januari! Galet.. Tiden går. Planen var att gå med ut med Elli & Co imorgon men jag vet inte hur det blir med den saken. Känner mig halvsjuk, ont i halsen och allmänt seg&trög. Eftersom jag vet hur dömycket jag har att göra nästa vecka känns en utgång som en dum idé då jag säkerligen kommer bli sjuk på riktigt av den. Får se hur jag mår imorgon när jag förhoppningsvis fått mig bra med sömn. Michael envisas med att snarka så ibland blir jag galen. Inatt blev jag det. Fast då snarkade han inte, kors i taket. Nej han låg bara sött och stilla och sov. Så då blev jag arg och skällde på honom. Kan tillägga att jag halvsov och inte riktigt minns vad jag sa, bara att jag var sur över att han sov gott medan jag vaknade och var kissnödig, hähäh.. Så det kan bli! Han är iväg på möte nu, kommer hem till nio. Då ska vi sova, yääää! Nu ska jag försöka ta mig till toan utan att göra något dumt, spillde ut massa cola i sängen för ett tag sen, pfft. Orkar inte ens bli irriterad eller tycka det är jobbigt, känns helt naturligt att spilla saker när jag just nu är trögast i stan. HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0