tisdag.


2012-03-27 @ 15:59:14

Har en superduperdag! Började med att jag somnade nio igår kväll, så imorse 06.50 när alarmet hoppade igång var jag superpigg och FRISK! Har legat med 39 graders feber onsdag-lördag typ.
Är på exjobbet nu, det går framåt, håller på att skriva en massa. Spännande. Jag fick en 5a på min tenta jag skrev för två veckor sen, enligt statistiken var det inte så många som fick 5a, så jag är glaaad!
Sen så blev jag erbjuden sommarjobb på labbet på Arla! Vilket är gött! Hela sommaren, så blir linköping över sommaren. Hoppas bara Michael också får jobb här så vi inte måste vara på olika orter.. Så jag är hur som helst superglad idag. Wiiiiiiie! Och helgen ska bli rolig, bästa Sofia kommer hit! :D Hejdååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0