måndag.


2012-03-12 @ 16:08:09

Första dagen på exjobbet avklarat! Gick jättebra, min handledare Anki är väldans bra! Eget kontor fick jag också, hähä. Fancy! Var mest introduktion idag, hon visade mig runt på labbet, fixade nycklar och kort så jag kommer in överallt sen fick jag träffa resten av "teamet" som jobbar med Alzheimers. Kom hem för en timme sen, har precis snabbstädat lägenheten, det vill säga plocka undan, dammsuga och skura. Skulle behövt dammtorka hela lägenheten men det orkade jag inte idag.. Nu ska jag skriva en matlista för resten av veckan, sen åka och handla. Mchael är borta hela kvällen så jag ska passa på att läsa artiklar och diverse annat spännande jag fått av Anki idag. Känns som exjobbet kommer bli superroligt, är sjukt peppad :D
Förresten! Vi börjar få det riktigt fint här hemma, nästan alla michaels grejer är här, eller ja, hälften i alla fall. Och förra veckanb köpte jag en ny soffa, blev en helt ny lägenhet :D
Herrrååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0