måndag.


2012-03-19 @ 17:38:40

Sitter på kontoret och väntar på att sista provet ska köras klart, ska ner om en kvart och hoppas det är finito då så jag får gå hem. Riktigt lång dag idag, ont i huvudet sen jag vaknade, sov sjuuukt dåligt inatt för jag hade en snarkande liten minigris bredvid mig.. Tur han är söt! ;) Ska hem och keeka, michael har varit och handlat och fixat mat, ska bli skönt att bara slänga sig framför tvn. Blir lägga sig tidigt idag, jag behöver soooova. Men annars går det bra, hoppas bli klar med första delen av exjobbet nu i veckan. Spännande. Har dock tio gånger så mycket kvar att försöka hinna, hähh. Men! Det ä kul och jag gör så himla mycket hellre det här än läser kurser. Min hjärna är död. Snart säger den POOF. Herrååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0