fredag.


2012-03-30 @ 09:58:49

Den här veckan alltså! Galet bra! Känns som jag antagligen kommer bli överkörd av en buss eller något innan den är slut, för så här galet glad kan man ju inte gå runt och vara!?
Jag och min bästa Michael bokade resa till New York 17-24 augusti :D Vi har tittat på att åka dit hela våren men har inte velat boka något förrän jag visste att jag hade sommarjobb. Men när det ordnade sig nu tidigare i veckan sa vi att hittar vi något bra (datum som passr, billigt flyg och bra hotell) så kör vi. Lyckades hitta ett superbra hotell, nytt fräsch och ligger vid Times Square, men det var lite dyrare än vad vi ville betala.. Dagen efter fanns det erbjudande, flyg tur och retur samt sju nätter på hotellet vi ville ha för bara 8600 kr, är ju ingenting! Så vi bokade, yäää! Ska bli asfränt, har aldrig varit i NY. Ska shoppa, se frihetsgudinnan och allt annat! Hotellet vi ska bo på har en av dom största roof top barerna, så jag vet var vi kommer hänga på kvällarna, iiihihi.. Jag trodde det var mycket dyrare att flyga till och bo i NY, annars hade jag åkt tidigare, har ju varit på en massa charterresor och betalat 5-7000, bara lägga till två tusenlappar och så kommer man till USA istället! Fast kostar ju mer att vara där, plus att man vill ju shoppa en MASSA! Uj uj!
Igår hade jag storstädning, fan så skönt! Idag kommer Sofia, tror vi tar en lugn kväll hemma, Michael ska iväg på fyllefest :P Imorgon blir det förfest hemma hos oss sen ska vi ut, Adrian Lux spelar, han som gjort nå massa kända låtar (verkar som typ alla vet vem han är utom jag?). Nehej, nu ska jag ner till labbet och ta hand om mina kära Abeta prover! Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0