torsdag.


2012-06-07 @ 19:55:03

Ujj, jag är TRÖTT. Första dagen på jobbet, att gå upp 04.50 sved kan jag ju lungt säga. Blööööh. Imorgon drar jag en fuling och går upp 05.00 istället, hähhh.. Har lämnat Michael på stationen, han är på väg hem Karlstad nu. Buhu! Men om jag fixar kattvakt så kommer jag åka dit nästa helg, så vi slipper varandra bara en vecka och det är ju överkomligt. På lördag är det intro på jobbet. Sen jobb mån-fre. Ojoj. Kommer nog ta ett litet tag att komma in i det hela, att gå upp tidigt.. Men annars verkar jobbet bra, ska nog överleva 9 veckor där. Nähä, ska kolla ett avsnitt till av Breaking Bad sen sova, har redan tagit typ 3 powernaps sen jag kom hem från jobbet, sov bara tre-fyra timmar inatt. GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0