torsdag.


2012-06-14 @ 17:31:04

Kom nyss hem från jobbet, har bara hunnit lägga köttet till middagen i marinad. Ikväll blir det fläskfilé, bea och massa stekt lök och paprika, mmmummms! På jobbet lunkar jag på, har lärt mig tre pass av dom fem jag ska jobba i sommar. Imorgon jobbar jag mitt första pass utan handledare, ska bli spännande att se om det kommer gå lika bra som det gjort när jag haft någon med mig hela tiden. Får hoppas det. Direkt efter jobbet åker jag hem och hämtar katten sen sticker jag till VIRSBOOO, yää, träffa MichaelfrrFRFfrFFRrffrrrrr! Och mor&far, såklart. Men dom är ute i husvagnen så jag & Michael får en myskväll för oss själva, vilket ju är ganska välbehövligt, hähh. På lördagen ska vi upp till mor&far i husvagnen och hälsa på, ska bli kul att se hur som fått iordning det. NU ska jag packa lite och bråka med Maja. HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0