tisdag.


2012-06-12 @ 16:29:02

Börjar komma in i rutinerna på jobbet nu, det är faktiskt roligt! Kanske inte ett jobb jag ser mig själv på om tio år men jag tjänar bra pengar och får faktiskt använda lite av det jag läst under dom här tre åren som gott, vilket ju är ett stort plus. Igår somnade jag kl 21, det var skönt. Så idag är jag pigg, vaknade 05 imorse när klockan ringde, trodde nästan jag försovit mig för jag var så pigg! Kom hem efter tretiden, var till Maxi en snabbis efter jobbet. Har precis städat klart lägenheten. Nu ska jag strax göra lite keeek: fläskkotlett med tzatziki och tomater & fetaost, NOMNOMNOM. LCHF går bra, var helt skakis i söndags, berodde nog på att min kropp trånade efter socker. Men var bara att pilla i sig lite nötter så blev det lite bättre :P Känns lite konstigt att man ska kunna gå ner i vikt av att smälla i sig massa fett och kött, men uppenbarligen funkar det för folk. Jag var in på maxi och köpte massa kött; fläskkotletter och fläskfilé. Säga vad man vill, man man får äta gott i alla fall, imorgon blir det fläskfilé och beasås ;) Haha. Jaa herregud, vi får se hur det blir med detta. Hade tänkt köra ett LCHF bak idag men hittade inte ingredienserna som behövdes, måste nog beställa lite av det på internet. Så får bli en annan dag. Mina pockets kom i går, # lycklig tjej! Försökt läsa igår men somnade nästan hela tiden, så nu ska jag ta igen det, underbart! Maja är tokig och springer omkring. Hon saknar nog Michael, det gör i alla fall jag. Ufff. Jävla sommar! Men på fredag ses vi, jag ska hem till mor&far och han kommer också dit :) Lyssnar på Maggio och bölar nästan för jag saknar honom så mycket. Vi sågs ju faktistk senast i torsdags, så lite larvig är jag allt. Men det är inte kul att sova själv, har jättesvårt att somna utan Mickepicke. Nåjaaa, snart fredag! Nu ska jag få lite tvätt in i maskinen också, känner mig grymt full av energi och effektiv idag, wöööööööööhöööö! HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0