onsdag.


2012-06-27 @ 19:08:32

Länge sen jag hängde här, eller på datorn överhuvudtaget eftersom min laddar till den legat i Virsbo i typ två veckor :P Men idag kom den, vilket var tur för jag hade några räkningar som behövdes betalas.. 
 
Har väl inte hänt så där jättemycket. Midsommarhelgen var sjukt himla bra! Roligaste midsommaren jag haft, underbart :) Så jag har väl inget annat väl än att flytta med Michael till Karlstad (dunk dunk), hähä. Jag jobbar på annars, går finemang. Redan avklarat snart tre veckor. Bara sex stycken kvar :P Vi har planerat inför NY trippen, GUDARs SKYMNING VAD JAG LÄNGTAR!!!! Enda bekymrena vi har är att vi inte riktigt kan bestämma oss för var vi ska spendera sommarens helger. Eller jo, alla är planerade förutom den kommande helgen. Får se om jag åker till Mickepicke eller om han kommer hit. LCHF knatar på, har gått bra förutom grovt fusk på midsommar då jag hävde i mig alkohol hela dagen och natten lång. Hähä. Har inte riktigt haft orken att springa, känns i kroppen att något saknas. Så blir låååånga promenader istället (8-10 km). Men imorgon ska jag ge löprundan ett nytt försök! Får se hur det käänns. Maja är sur på mig, tycker jag är hemma för lite och när jag väl är det orkar jag inte riktigt leka med henne så mycket som madamski vill. Men är bara som sagt sex veckor tlll! Efter jag jobbat klart sticker jag till mor&far i en veckan och tänker vara så sjukt jäävla ledig! Dagen innan vi far till Amerikat slutar Michael jobba och joinar mig i Virsbo sen faaaar vi. HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0