måndag.


2012-06-04 @ 09:08:04

Ska strax iväg och opponera på Ottos exjobbsframläggning :) Sen är jag helt och hållet klar! Ska förbi min handledare också, gå igenom vart jag har alla min aprover i frysen och så så hon har koll. Sen vet jag inte vad vi ska göra resten av dagen, hoppas faktiskt på dåligt väder så vi kan ligga i soffan/sängen hela dagen, sköönt!
Helgen har varit bra, i lördags var det fest och det var jättekul! Igår vaknade jag supertidigt som alltid dagen efetr fest, men när michael väl vaknat till stack vi iväg till Malmen som ligger nån kilometer härifrån, försvaret hade flygvapensdag eller vad det nu heter.Vi kollade i alla fall på massa flygplan och helikoptrar på marken samt att dom flög och gjorde loopar och allt möjligt. Michael var helt lyrisk, så det var väl roligt, haha! Sen blev det ost, kex & vin till BB finalen. Riktigt bra söndag!
Ujj, börjar jobba på torsdag, ångest.. Vill inte att Michael ska åka hem till Karlstad. Men han gör det nog på fredag. Och så ses vi inte på två veckor, hemskt ju!! Sommaren är sämsta tiden på året, man måste jobba och jag får inte bo ihop med min Michael, bläää! Men, haha, vi gick igenom hur alla våra helger ska se ut i sommar, alla är typ redan planerade, så tror sommaren kommer gå fort! Och det betyder att vi snart åker till New Tork! Yääää! Nej nu ska jag klä på mig och bege mig mot framläggningen. HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0