fredag.


2012-06-08 @ 19:10:27

It's friidaaay, friiday, na na na.. Känns inte som fredag. Däremot gick andra dagen på jobbet alldeles utmärkt, vilket känns skönt. Kommer nog funka att gå upp fem hela jäkla sommaren ;P Har inte somnat en enda gång sen jag kom hem heller! :O Jag var och handlade på Maxi direkt efter jobbet, har bestämt mig för att prova på LCHF några veckor. Dels för att det skulle sitta fint att bli av med ett par kilo men delvis också för att det är en kul utmaning, roligt och se om jag kan klara av det. Har satt två veckor strikt LCHF som mål till en början, sen kanske börja äta knäckebröd och sånt. Men om jag känner att det funkar bra fortsätter jag strikt i ytterligare två veckor osv. Nu när Michael inte är här och jag bara ska laga mat till mig är det lättare att styra maten. Plus att jag har en massa ledig tid efter jobbet som passar alldeles utmärkt till att planera maträtter. Hähä. Nåja, får se hur det funkar, jag kanske ger upp innan ens den här veckan tagit slut. Men jag är ganska envis av mig, så ska bli riktigt roligt faktiskt. Ska bara försöka orka med ut och springa/gå efter jobbet. Har gjort det två gånger i veckan dom senaste 5-6 veckorna, men är inte så lätt att orka efter jobbet.. Jaha, annars händer inte mycket, ska ta och se säsongens sista GoT avsnitt, OMGOMGOMG, ska bli spännande!! Imorgon är det intro-dag på jobbet 08-14. Huggaabuuugggaaa, på söndag ska jag sova lääänge! HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0