måndag.


2012-02-20 @ 11:47:24

Snutteveckan är här! Jag är så galet PEPP!!! Tänk att det var ett år sedan vi ordnade det, tiden går fort!
Jag fattar inte hur jag ska kunna fokusera på plugget, vill ha onsdag NU NU NU. Hela veckan är planerad, kommer bli fantastiskt skitbra.
Onsdag - middag med gänget innan filmvisningen (vår film är superbra, faktiskt, haha!)
Torsdag - lunch + starta fäästen hemma hos Mange & Jono, kröken kl 15, patetbastu därefter och sen kravall :D
Fredag - middag hemma hos Tobi, patetpub i gasquen
Lördag - träffas hos mig, dricka lite drinkar och klä ut oss (vi har valt den lilla sjöjungfrun som tema, jag är Ursula, moahaha!) sen gå på galasittningen, eftersläpp med Fibes, oh Fibes på scen.
Så ni förstår säkert att sitta ner och försöka plugga är ganska svårt när jag längtar så galet mycket? Haha! Men försöker plugga i alla fall. Ratattaaaa, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0