torsdag.


2012-08-30 @ 16:24:51

Första veckan på terminen är snart avklarad och jag har inte varit i skolan en enda gång (förutom igår när jag va en snabbis och hämtade kurslitteratur). Blev sjuk efter vi kom hem från New York, feber, halsont, snuva och hosta. Underbart var det, haha! Är typ bara förkyld nu, min näsa är hopplös. Har suttit och jobbat på lite uppgifter inför ett seminarium vi har imorgon, kul att vara tillbaka i skolan!! Så skulle jag även skriva ut slidesen till morgondagens föreläsningen men icke, jag var tydligen inte tillagd i kursen så kunde inte komma åt det.. Morrr.. Michael slutar om 40 min, då ska vi ha torsdagsstädning här hemma. Är fortfarande väskor som ska packas upp sen vi kom hem.. I helgen blir det lugnt, ska träffa Malin på lördag och hitta på något, Michael & jag ska på cykelshopping för min del. Dags att införskaffa en nu, känns det som. Annars blir det bara ta det lugnt och plugga. Älskar i början av terminerna när man är så pepp att man läser så man ligger FÖRE föreläsningarna, synd bara att det inte håller i sig :P New York förresten var så otroligt jävla bra, kunde inte ha haft en bättre resa med världens bästa kille! Nehej, ska ta och maila examinatorn så han ger mig åkomst till föreläsningarna, annars blir det jobbigt. HERRÅÅÅÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0