söndag.


2012-08-05 @ 18:49:40

Har precis haft bästa helgen på hela sommaren: i fredags var vi på bio, nya Batman filmen som var döbra.Och igår och idag har vi bara legat i sängen, ätit massa gött och haft det braaa. Michael åkte hem för en timme sen typ, jag håller på att laga matlåda tills imorgon. Bara tre ynka dagar kvar på jobbet sen far jag hem till mor&far! Ska bli så härligt! Men att det är augusti?! Hinner inte med. Och om två veckor är vi i Amerikatt! GUD VA JAG LÄNGTAR!!!! Och skolan börjar om tre veckor, haha, herreguuuud. Sommaren har varit ganska värdelös men riktigt skön på samma gång. Har haft riktigt bra helger men veckorna har varit blööh. Jobbet funkar, inte drömjobbet direkt men man tjänar bra och sliter ju inte ihjäl mig direkt ;) Men ska bli så skönt att komma hem och bara vara, första sommaren någonsin jag inte spenderat i Virsbo?! Har varit tråkigt. Hähä, vi kanske ska bli med kattbebiiiis. Michael har en bekant hemma på Hammarö som har tre kattungar och i veckan ska nog Michael dit och kiiika. Får se, skulle va dömysigt och bra med någon som orkar härja med Maja, så slipper hon bli sur på oss när vi inte vill leka. Fååår se, jag kan i alla fall inte dit och titta utan att vilja ha en direkt, så Michael får sköta det ;) Nu ska jag baka lchf brööööd. HERRÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0