nu blir jag snart arg. på riktigt.


2011-09-06 @ 19:56:59

Mådde ju ganska bra igår, vaknade och mådde sämst igen. Jävla skit. Nu får det vara nog! Hur som helst. var till polisen och fixade nytt pass, Tomsi gjorde mig sällskap. Sen var jag till Tornby och köpte en höst/vår-jacka. Har en riktig höstjacka men den är ju för varm att ha nu, så köpte en lite tunnare. Och handlade mat. Sen kom jag hem, var helt skakis, slängde i mig mat och däckade i soffan med Majabaja på magen i två timmar. Så nåt fel är det ju eftersom vi sov mer än tio timmar inatt.. Jaja, har tvättat lite nu och lagat lasagne för andra gången i mitt liv. Tanken är att briljera lite inför Michael, hhä, får väl se hur det lyckas :P Nu ska jag kolla på Idol i väntan på att herr Gunnesby kommer och underhåller mig samt provsmakar min fantastiska lasagne.. Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0