idag bär det av


2011-09-21 @ 14:00:00

Jajjemensan, om två timmar går flygbussen till Skavsta och 20.00 går flyget mot Espana! Men hittills har det varit en sisådär dag. Michaels säng och jag kommer inte överens. Jag får aldrig sova bra där, det är omöjligt att sova två personer i en 90 säng. Går inte. Så jag var trött imorse. Men Michael är en frrrris som gjorde mig glad. Dock är jag fortfarande trött, tog en "powernap" i 1,5 h, trodde jag var pigg sen men klev in i duschen med bhn på, haha. Nu packar jag om. Och försöker bestämma mig för en reseoutfit. Men peppar nog till inom kort, fan, imorgon vid den här tiden ligger vi på stranden i VÄRME. Frr. Nämen, vi hörs väl nästa tisdag sweedeen! Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0