hemma i schweden


2011-09-28 @ 19:53:01

Har haft en fantastiskt rolig semester med Louise! Vi har skrattat, solat, badat, dansat, åkt omkring och turistat samt blivit bestulna på både mobiler och pengar... Det är sjukt trist att vara av med mobilen, den var mitt allt. Typ ingen överdrift heller. Men annars var veckan skitbra, Louise farfar & fru var suprtrevliga, härliga människor som vi umgicks med mycket under tiden vi var där. Dom skämde riktigt bort oss! Nej, det var en superbra idé av Louise att lura med mig till Spanien! Men jag saknade mina frrisar M&M, var gött att komma hem till dom, pusspusspuss.
Idag började jag & Louise vårtnya nyttiga liv, tränade dubbelpass först en timme free power sen 45 min coreboll. Kommer inte kunna röra mig imorgon..I ettan tränade vi tre gånger i veckan typ hela året. Det ska vi ta upp igen. Träning inbokad med Lollofisen på fredag och söndag. Annars blir det lugnt i helgen,jag & Micke ska prova nåt nytt, vi ska plugga tillsammans. Hähä, återstår att se om det blir succé eller ej!
Imorgon håller nya Bi6 ovveinvigning för ettan. Vi ska vara med och leka. Sen är det kravall. herå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0