friskförklarad


2011-09-19 @ 19:08:48

Har varit sjuk hur länge som helst. Feber, halsont, HOSTA (den där jävla hostan!) men nu, nu är den nästan borta. Och i protest mot den lilla hostan som fortfarande stör mig var jag ut och sprang 5 km tidigare ikväll. FYFAN så skönt att få röra på sig! Köpte en resväska idag också, en mindre modell som man kan ha med som handbagage på planet. I övermorgon drar jag och Lollofis till Alicante, Spanien. PEPPELIPEPP!! Ska bli superskönt och skitkul! Sol, värme, drinkar och slappa! Och fast vi är borta 6 dagar missar vi bara två föreläsningar och en lektion, helt galet bra. Tillskillnad från förra året när jag & Sofia åkte, missade två labbar en typ 20 h föreläsning. Det var mindre bra tajming. Ska bli spännande och se hur Maja trivs att bo hemma med Michael i hans lilla etta. Hon kommer nog ha kul, han mindre roligt när hon biter i allt och bara är,ja, sig själv :P Nähää, nu ska vi strax se gårdagens Idol sen ska jag tvinga Micke att laga mat till mig. Hähä. Herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0