äntligen fredag!


2011-09-09 @ 15:47:41

Fan så gött med helg! Jag vaknade typ precis från min powernap på 1 h 45 min :P Men behövde det för att orka idag, blev inte mycket sömn inatt, jag har bråkat med en sovande Michael som snarkat och pratat i sömnen. Hähä. Men tardigast av allt, han stänger av alarmet imorse istället för att snooza, så jag missade första halvan av min föreläsning! Men jag tycker om honom ändå :) Väntar på att han & Malin ska komma,vi ska åka till systemet och Maxi. Jag & Fjärtbert (Malin) ska laga god mat sen dra till Thomas för lite shotfest. Fiiint. Är hungrig! Vi ska kanske keeeka revbensspjäll, mummms! Nu ska jag brottas med Majabaja, herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0