ännu en vecka. nästan i alla fall.


2011-09-15 @ 17:07:15

Dagarna går fort! Det är redan tisdag?! Idag har jag varit på föreläsning, haft möte, skjutsat Micke till tågstationen, skrivit labrapport med Otto, städat mitt rum och nu skajag strax laga mat & senare tvätta kläder. Dagarna går liksom utav bara farten. Igår var det en suprmysig dag. Eller kväll snarare. Michael lagade mat till mig (eller till oss, kanske man säger). Han gjorde egen beasås,från scratch, jag är imponerad. Frr, han är ganska bra den där karln. Men nu är han i Karlstad hela helgen. Hur ska jag klara mig liksom?! Hähä :P Imorgon är det festerifest. Det är nya Bi6 som ordnar, och som pateter är vi ju självklart välkomna. Jag är typ sjuk. Hostar upp mina lungor. Men har fått bra hostmedicin. På lördag spelar Slagsmålsklubben på Kårallen. Vi funderade på att gå men nu känns det bättre att plugga lördag/söndag. Det behövs. Nähä, ska kolla om det finns något ätbart! Herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0