tisdag


2011-10-18 @ 18:26:01

Oj. Vilken lång dag. Pluggat nio timmar med Louise & Tom idag. I slutet gick det skitdåligt. Jag är så jävla matt, trött och slut i skallen. Bara en dag till med det här. Synd bara att tentan kommer gå skit, haha. Fan. Sitter hemma hos Michael nu, jag& Maja är här för några dagars visit. Så min stackars roomie får lite semester från alla oss tre :P Mickepicke är iväg o handlar nu, sen ska vi göra pannbiff och potatismos. Och kolla på film. Och inte tänka minsta lilla på tentor. Imorgon ska jag träffa Louise halv nio. Och plugga massor. Min hjärna kortsluter strax. Tur jag har frrmichael och  frrmaja som gör mig glad :) Herråååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0