tisdag.


2011-10-25 @ 15:47:28

Kom nyss hem från en dag i skolan. Vi läser en kurs, Framakologi, ute på HU, alltså Hälso Universitetet. Vilket är ett helt annat campus. Det tar ett tag att cykla dit och ibland har vi bara 15 min mellan en föreläsning här på campus Valla innan vi ska vara på HU. Lite bitter. Men kurserna detta läs-p verkar skitroliga hittills! Har visserligen bara haft första föreläsningen i alla tre kurserna. Men ändå! Naturprodukter & läkemedel kommer nog bli en tuff kurs. Därför ska jag nu sätta mig och gå igenom mina anteckningar från organkemi 2, denna kursen är fortsättningen på den som jag läste för ett år sedan.. Jag ska ta mig i kragen och plugga ordentligt detta läs-p. Känner mig verkligen pepp på det nu när jag läser kurser som är precis det jag vill läsa, det jag vill jobba med i framtiden. Lättare att hålla sig motiverad då. Nähä, dags att vara duktig, sen kommer Michael. Vi ska ha en myskväll. Resten av veckan får jag sova utan honom, buuhuu. Men jag har ju Maja att frra med, hähä. Herråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0