onsdag.


2011-10-26 @ 15:47:00

Fast jag trodde det var fredag. Så det kan bli! Är ett par dagar kvar tills det är fredag. Idag har jag & Johan snurrat runt på HU igen. Denna gång kom vi i tid till föreläsningen, framsteg! Har skrivit klart mitt projekt i kemisk Biologi, sparat det som pdf och borde skicka iväg det till Lasse. Men drar mig för det, hähä, tänk om något är fel!? Hur som helst, ska sätta mig och plugga organisk kemi nu. Sen ska jag och träna. Dags att komma igång igen efter tenta-p och halsont.
Imorgon är det torsdag. Det är Pallen imorgon, det som Michael och hans små vänner arrar. Det är kravall som gäller. Jag är tyvärr inte mest pepp i världen, går i skolan 8-17 på fredagen. Så blir ingen alkohol imorgon. Eftersom jag numera är duktig och ska gå på alla föreläsningar. Och fredag morgon kl 08.00 ska jag vara på HU, i rätt sal. Så då funkar det ju inte att vara ute och dansa hela natten. Får ta igen det på lördag, Halloween fest som Michael och hans små vänner arrar. Nästa helg ska vi till Karlstad, Michael fyller hela 24 år, eller ja, inte nästa helg. Men veckan därpå. Han är typ gammal nu. Hähä. Nej men om jag skulle ta och ta tag i saker & ting. Herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0