måndag


2011-10-17 @ 16:26:28

Första tentan skriven nu, bara en till och projektet kvar.. Kändes bra i alla fall, var inte nå direkt orolig innan, kände att jag hade koll på det mesta. Något jag däremot inte kan säga om kommande tentan i biomätteknik.. Ska ut på en promenad strax, rensa skallen lite så jag förhoppningsvis orkar ta tag i plugget inför nästa tenta. Det är så himla underbart höstväder, lite tråkigt att bara sitta inne och plugga hela dagarna. Men that's life, och, för att vara ärlig är det kul för det mesta. Dock längtar jag lite tills nästa läsp drar igång, vilket är på måndag. Ska läsa kurser jag tror och hoppas kommer vara riktigt roliga: naturproduktskemi  och läkemedel + framakologi. Ska läsa bioinformatik också men den verkar väl sisådär, hähä. Nej men, dags för en promenad i det finfina höstvädret. Herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0