dags att börja tentaplugga


2011-10-10 @ 16:20:38

Men orkar inte riktigt idag, mår faktiskt lite halvdåligt. Snorig och allmänt hängig. Ska dock iväg på core+zumba med Louise om två timmar, hoppas kunna träna bort den här förkylningen. Varit i skolan idag, skrivit lite labbrapporter. Ska ta och fixa nåt ätbart alldeles strax. Imorgon ska jag klippa mig! Behövs verkligen, håret är dötrist just nu. Sen plugga och träna bodypump med Lollofis :) Michael har fullt upp, dom har lagsläpp imorgonbiti, biljettsläpp på torsdag tror jag. Stackarn ser så stressad ut när ha springer omkring på campus, hähä. När man själv been there and done that så vet man ju att det är ganska påfrestande. Så därför leker jag snäll&underbar flickvän och lagar matlådor åt honom och är bara allmänt bedårande, hähä! Nä, nu ska jag pussa på katten lite eftersom Mickepicke kommer vara upptagen hela kvällen, herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0