torsdag.


2011-11-17 @ 12:37:51

Vilken kväll och natt det blev igår! Hade kommit hem från träningen, duschat och precis lagt mig när Michael ringer från akuten, han hade ramlat med cykeln och slagit upp hakan. Jag åkte dit och där blev vi sittandes till 2 inatt. Dock hade vi ganska roligt, Michael var full som en kastrull :P Och tv filmade oss! :P Läkaren som skulle sy ihop M's haka är med i programmet Sjukhuset på 3an, Michael tyckte det var en jättebra idé att dom filmade, jag höll inte riktigt med :P Men hur som helst, får se om dom tar med oss, dom filmade hela tiden läkaren var inne hos oss. Hähä.. Fem stygn fick han i alla fall, sen fick vi åka hem och sova. Haha, har en massa roliga bilder på Micke när han härjar på sjukhuset, i festeristovve, klappkanon och luktar både rök, alkohol och gud vet vad.. Min lilla frrr, haha! Det var tur att han inte hade så ont, han var glad och härjig hela tiden, kändes som jag hade att göra med ett olydigt dagisbarn.. Blev väldigt sent iallafall så kom inte upp till morgonens föreläsning. Istället var vi ut till bolaget (jag, Malin, Louise, Mange och Thomas ska göra hg osäkert ikväll!) sen till Sibylla och käkade. Nu ska jag strax iväg på lab, mellanlandar bara hemma och gosar lite med Majsson. Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0