tisdag.


2011-11-29 @ 16:25:09

Vilken hemsk dag! Var sjukt trött imorse, men kom iväg på dagens enda föreläsning, skulle hem och plugga men frös så mycket så jag la mig en stund. Helt plötsligt måste jag iväg och spy! Uäää.. Somnade om och sov till kvart i fyra. Nu mår jag bättre, inte spytt något mer, känner mig bara konstig i kroppen, ont i huvudet. Hade ett viktigt möte klockan 14 jag blev tvungen att ställa in, skittråkigt.. Ska försöka skriva lite labrapport idag, så dagen inte blir heltbortkastad. Michael kommer inom kort och tar hand om mig, hähä. Nerå, han ska ge mig lite alvedon sen ska vi försöka lista ut vad vi ska äta, jag är inte sugen på nånting men har bara ätit en macka på hela dagen. Maja och lillasyster Doris kommer bar överens , nu ligger som bredvid varandra i soffan och gosar! Frrr. Herrrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0