onsdag.


2011-11-02 @ 11:30:46

Har precis städat klart lägenheten, är helt svettig :P Blev en riktig utrensning, gick igenom alla papper i mitt rum sen hela skafferiet i köket. Finns lite mer plats nu.. Om en halvtimme har jag tvättid. Har sjukt mycket tvätt, plus att jag tänkte tvätta några mattor också. Ska prova ta med Maja ut en svänglite senare. Hon har fått sele och koppel. Hon tycker inte om att ha selen på sig, hon rullar mest runt och biter i den. Eller backar för hon har fått för sig att om hon bara backar tillräckligt långt så kommer selen försvinna. Haha, igår när hon hade den på sig och skulle upp i min säng så drog hon sig upp med klorna och bakbenen bara sprattlade, knäppMaja tror att det inte går att hoppa med sele på. Hon är söööt :) Och inte så himla smart, men hon är min favorit i alla fall! Åh jag längtar tills imorgon, ska bli så sjukt skönt att komma ifrån Linköping, lite semester. Vi ska shoppa en massa & fira Michael, så blir nog en bra helg! Herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0