måndag.


2011-11-07 @ 12:47:33

Har haft en sån myyyysig och kul helg! Vi ville inte åka tillbaka till Linköping igår. Eller jo. Jag ville hem till min frrboll! Men har varit bästa helgen på väldigt länge, vi har tagit det lugnt, shoppat (Michael went crazy :P), haft spelkväll med Michaels vänner, gått ut på krogen (fast vi sa att vi inte skulle dricka, bara ta det lugnt, gick ju sisådär, hähä..)! Nu har jag nyss kommit hem från skolan, haft föreläsningar hela förmiddagen. Nu ska jag laga keeek sen plugga. Nästa helg blir en plugghelg, har sjukt mycket att göra. Blööhöö typ. Fast mys med plugghelg också, frr. Imorgon fyller min andra frrboll år! Jag ska laga mat, god mat. Typ min favoriträtt, pappa lagade jämt det förut. Nu sk jag prova själv för första gången. Hoppas det blir bra! Fasikan, undra om jag kanske borde köpa en födelsedagspresent åt gubben min?! Hähä.. Jag är alltid ute i så god tid... :P Nähää, nu ska jag kolla till min klyftpotatis, mmmfrrr. Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0