måndag.


2011-11-28 @ 09:25:06

Har haft en superbra helg hemma i  Virsbo: träffa mor&far, vin-myskväll med Elinor & Sofia, 30års fest för min kusin, 20 års fest för Vicki, träffat Becca och alla andra tjejerna! Allt detta roliga hann jag med, och inget plugg. Därför kommer denna vecka inte bli rolig, har tusen saker jag måste göra. Och att börja dagen med att missa en föreläsning känns sisådär. Michael säger att jag inte får skylla på honom men jag gör det ändå, dummern stängde av alarmet istället för att snooza. Jag borde vetat bättre än att låta honom sköta larmet och uppstigningen, han är inte så bra på det. Men jag tycker om honom ändå! Vi hade massa mys igår, frrrr! Nehej, ska klä på mig och bege mig mot campus så jag inte missar dagens andra föreläsning också.. Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0