lördag.


2011-11-12 @ 16:04:18

Brrrr, nu börjar det bli riktigt kallt! Grått, trist & kallt, härligt lördag! :P Jag och Michael sitter hemma hos mig och pluggar. Eller, nja, jag har slutat plugga för tillfället, ska samla kraft och börja med nästa uppgift bara. Idag har vi varit och köpt trivial pursuit. Malin & Jesper kommer ikväll, vi ska spela tp, med andra ord & alfapet samt dricka vin & käka chips :P Det är tjejerna mot killarna som gäller, vilket ju inte känns säkert rättvist, Micke&Jesper kommer bryta ihop, hähä.. Imorgon är det plugg som gäller senska jag tvinga med mig M på lite spinning! Och sen var den här helgen slut?! Veckorna springer förbi, snart är det tentap igen, uuuuhh.. Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0