fredag.


2011-11-18 @ 12:46:38

Gårdagen blev inte som planerad, det var inget dansgolv på hg, bara pub, så vi sket i det. Jag stannade hemma i sängen i en iskall lägenhet eftersom tekniskaverken stängt av värmen 08-21 igår, brrr, och kollade på gråtfilmer. Ps I love you och A walk to remember. Jag grät så jag fick huvudvärk till PS I love you, den är ju så himla fin, sorglig och bra! Den andra var en besvikelse, hade för mig att den var sorgligare men den var mest lite löjlig. Nu ska jag plugga fram till 15.30, då är det afropower som gäller, älskar passet, musiken och instruktörerna! Sen ska jag & Michael till stan och köpa tvspel, hähä, så det blir tvspelskväll ikväll, frrr. Herrrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0