woopsi


2011-05-30 @ 11:33:46

Motivationen är inte på topp idag, sitter mest och bläddrar i mina papper. Ska försöka rycka upp mig och göra en pluggslutspurt. Imorgon vid den här tiden har jag sommarlov, om jag inte sitter kvar på tentan och sliter mig i håret och svär över att jag inte pluggade mer effektivt idag :P Men, pluggade 11 timmar igår, dock skulle jag i och för sig behöva lika många timmars plugg idag men känns inte riktigt som det kommer inträffa :P Fint väder är det också. Skulle behöva tvätta lite kläder, ja, det gör jag nu. En halvtimmes pluggpaus sen på't igen. Bra idé. Herrå.

Förresten!!! Peter till final i BB, jag trillade typ av stolen igår när jag först trodde han skulleåka, sen så gjorde han inte det :D Made my day, Peter är bäääst :D Hahahaha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0