tjosan


2011-05-26 @ 10:53:31

Varit uppe sen åtta och pluggat biokemi, Tom kommer om en timme så blir det ett sista ryck innan tentan imorgon. Eller sista ryck låter lite fjompigt, vi har nog en sex, sju timmars plugg framför oss innan man kan vara nöjd idag. Känns helt OK, har koll på det mesta, så att klara tentan borde inte vara någe problem. Hoppas jag. När det är så svävande kurs, liksom massamassa med text att ta sig igenom så är det svårt att veta vad man ska fokusera på. Men övergripligt så har jag koll. Nåja nåja nåja. Känns som en till bra dag idag. Det är BRA! Pratade med söta lilla mormor igår som kom hem från sjukhuset precis då, glad över att hon lät pigg och som sig själv igen! Men det där är en riktigt krutgumma, det ska mer till för att hon ska ge upp! Längtar ännu mer hem nu för jag vill umgås med na! Vi ska ut och "springa" har hon lovat, höhö. Näähää, fortsätta med min finfina sammanfattning?! Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0