pluggeliplugg.


2011-05-18 @ 13:06:16

Med typ ingen sömn alls inatt så går det inte superbra att plugga men jag försöker, har övergett de tråkiga kurserna och pluggar statistik nu, vilket är kuuuuul. Trots att jag inte riktigt fattar vad standard derivation och så vidare betyder :P Men blir  ju rätt när jag räknar, och det är ju ändå huvudsaken :P Igår var det badhusfest. Jag var sjuuukt opepp men det ska vara en ganska legendarisk fest så ville man ju inte missa. Och det var faktiskt askul. Och imorgon kommer Sofia :D YÄÄ! Vi ska på togafest på fredag. Bra att distrahera sig själv och inte tänka på att man egentligen borde plugga... ARGhh.. Nhä. Nu ska jag laga mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0