jarrråå


2011-05-24 @ 19:36:08

Det tar sig, jajjemensan! Pluggat biokemi hela dagen med Tom, känns helt ok. Imorgon blir det statistikplugg med Johan och hans bror, får hoppas det kan gå lika bra som det gått med biokemin idag..! Nu chillar jag, funderar på att gå ut en sväng men det är så knäppt väder, just nu skiner solen men hastigt som lustigt börjar det spöregna. Och är inte riktigt sugen på att bli genomblöt. Annars ta det lugnt, jag gillar egentligen tentap, förutom all ångest och stress så är det ganska najs. Inga fester, inge bakis, inga sena kvällar eller måsten. Förutom att plugga dårå. Men att äta ute är helt ok för under tentap finns inge krav på att orka/hinna laga massa mat. Okej då, det är nog därför jag gillar tentap, jag får köpa god mat, höh. Igår storstädade jag lägenheten och speciellt mitt rum, dammsög och skurade under min säng.. Den hemska sanningen är att det är tamejfan första gången sen jag flyttade hit, mor min kan ha gjort det någon gång dom varit på besök, men jag har då aldrig gjort det. Behöver inte säga att det var på tiden.. Haha, nu är det i alla fall jätterent! Och papii fyller år idag :D Skulle man varit hemma och smällt i sig lite tårta ;) Åker hemhem snart för sommaren, närmarebestämt kring den 7 juni tror jag. Händer en del kul efter tentorna är skrivna. Och så måste jag sommarstäda här hemma, wiie, det är asnajs att städa för man vill, inte för att det är stökigt och man snart ska få besök :P Hur som helst, nu blir det nog en promenix! Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0