inte på topp.


2011-05-17 @ 16:12:10

Nej. Långt ifrån. Är i någon hemsk svacka nu, verkar inte vilja försvinna heller. Har sjukt mycket plugg att ta mig igenom, tre tentor nästa vecka. Nej, två bara, den tredje är veckan därpå. Sak samma. Det går inte bra just nu. Jag behöver planer, jag behöver ta tag i mig själv. Inte bara när det gäller skolan, utan allt. Jag måste ha saker att se fram emot. Och inte en fest eller något annat lika dåligt, något stort, något som innebär förändring. Jag har en hel del idéer men dom verkar svåra att genomföra. Men det kommer bli något. Inte inom den närmaste framtiden, men såsmåningom. Annars kommer jag falla ihop död här. Det är sant. Jag bara tänker och blir förvirrad. Känns som jag kanske kan ha gjort en miss och det är skrämmande. Vill ju så himla mycket. Det kan bara inte bara bli blaha, nej. Det är INTE så jag jobbar. Nej. Jag ska lösa det här. Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0