en klar, två kvar


2011-05-27 @ 14:14:50

Yes, har precis vaknat från min post-tenta/pre-plugg vila. Tentan gick.. ok. Jag har nog klarat den i alla fall, men skulle ju, som alltid, vara najs med lite högre betyg. Men! Nöjer mig med att klara tentorna för tillfället. Har sovit i två timmar, ska sätta igång och "plugga" inför statistiktentan som går imorgon. Det är fasiken inte nådigt med tvådagars när det kommer till tentor :P Nåja, bara göra. Det åskar jättemycket, MYYYYYS!!! Vaknade av det, somnade för den delen med huvudvärk som nu är borta. Folk säger ju att man kan få ont i skallen innan det börjar åska. Jaja. Håller på att laga god mat också, tycker jag förtjänar det. Åkte till Maxi efter tentan och köpte en massa dyrt och gott bara för att. Moahha. Näähää, ta sig i kragen och gå igenom statistik?! Herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0